گذری به این یه مدت:)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 283093
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 21 آذر 1393برچسب:, :: 9:59 :: نويسنده : فافا

کیک مرغ در بین راه

و اماده شده


کارت تبریک تولد البته دادم مامان برام نوشت دست خط خودم خوب نیست

کیف عوچکله عایا؟

نمای ایستاده

این دفتریادداشت کوچولو همدم روزهایی بود که همسری اموزشی بود من از حس حالم براش مینوشتم

عکس ترشی ها گوشی نفسیم اینه ایی که مامان2 دادم رو اگه پیدا کردم میزارم براتون


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت16:55---17 دی 1393
سلااااام عزیزم ..
اولین باره که به وب خوشگلت میام دو تا یا سه تا از پست هات رو خوندم .. جالب بود ...
منم یه وب خاطره دارم که آدرسش رو برات نوشتم و خوشحال میشم بیای گلم .
دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما مرسی دوستم لطف داری میام سر میزنم حتما موفق باشی


دریا
ساعت18:27---6 دی 1393
رمز همونه دیگه خوشگله رمزم دیگه ثابته البته تا اطلاع ثانوی
زدم پیاز زرد چوبه نمک
دوست خوبم:پاکش کردم اخه:-/ افرین سراشپز دریا:)


الناز
ساعت15:24---4 دی 1393
سلام فافاخانوم... ماشا...هم کدبانویی هم خوش سلیقه...خوش بحاله مادرشوهرت که همچین عروس گلی داره. من خیلی دوس دارم کیک مرغ درست کنم ولی میترسم خوشمزه نشه ضایع شویم.
دوست خوبم:سلام عزیزم تا حالا ندیده بودم کامنت بزاری پس باید بگم خوش اومدی به صندوقچه ما.نه عزیزم خیلی راحته خوشمزه هم هست درست کن عاشقش میشی


دریا
ساعت1:26---3 دی 1393
چند وقتی بود تو فکرش بودم که دیدم درست کردی گفتم بپرسم اخه یکی بهم گفت پیاز نزن بد بو میشه منم تو شک بودم
مرسی فافایی مرسی شاهی جون دوست دوستم
عالی شده بود فافا بدو ببین
دوست خوبم:حالا زدی پیاز تو مرغ؟خواهش عزیزم بعلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه همون اولای پستی که گذاشتی اومدم دیدم اما با گوشی بودم کامنت نذاشتم خیلی خوشگل شده بود دریا


سنا
ساعت22:14---30 آذر 1393
وبه خوبی داری به منم سر بزنی خوشحال میشم
دوست خوبم:باشه عزیزم


میفا
ساعت0:11---29 آذر 1393
vاحسنت فافا هنرمند چه کیک مرغی....
کادو هم خیلی زیباست دستعروس خانوم درد نکنه. همیشه شاد باشین عزیزم
دوست خوبم:مرسی میفای مهربون همچنین شما هم در کنار عشقت روزهای خوب پر از خوشبختی رو بگذرونید


تمنا
ساعت16:43---28 آذر 1393
وای فافا کیک مرغت عااااالیه افرین واقعا افرین یعنب فقط دوس دارم ازاین کیک بخوووووووووووورم
همسریت باید برای داشتن همچین خانوم باسلیقه ای افتخار کنه ها...

وای فافا خوش بحالت من ازاین چیزا هییییییییییچی بلدنیستم
بیچاره شوهره من
وقتی ازدواج کردم باید همه اینارو بم یاد بدی هااااااا ازحالا گفته باشم نگی نگفتی
دوست خوبم:نگو اینجوری دلم میسوزه نخوردی:((اره بابا افتخار میکنه افتخارم نکنه مجبورش میکنم افتخار کنه والاع کجا مثل من میتونست پیدا کنه مگه نه:))اوه سخت نگیر بابا منم مثل خودتم فقط سه چهارتا بلدم این کیک مرغم یکی از اون چهارتاس:)بیا خودم بهت یاد میدم غصه نخور بوس بووووووووس


فرشته
ساعت15:30---28 آذر 1393
سلام فافا خوبی
پس وقتی به دنیا اومدی حسابی توپول موپول بودی
خاطراتتم جالب بود همش که داری تو راه دیدار با آقایی غذاهای خوشمزه خوشمزه میبری میاری
خوش بحالت مادر شوهرت برات 1چیز درست میکنه وبرات میفرسته ما برامون نون خالی هم نمیفرستن
خوش بگذرونید حسابی
دوست خوبم:سلام مامان فرشته اره توپولو بودم شانس اوردم با همون مقدار اولیه رشد نکردم:)جالبه بدونی که مامان من در طول بارداریش ویار شدید داشت هیچی نمیخورد فقط کل 9 ماه رو اب معجون جیگر خورد غیر از اینا دیگه هیچی نخورد اونم کم مثلا در طول روز دوتا سیخ جیگر میخورد زیاد نخورده اونقدر بودم میخورد چی میشدم:))فدات بشم عزیزم اینجوری نگو دلم ریش شد:(شما هم کنار دختر گل همسر مهربونت خوش شاد باشی عزیزم


آتوسا
ساعت12:06---28 آذر 1393
منم دلم تنگ شده بود واسه اینجا و خاطرات قشنگتون ولی درسام زیادن،زیاد نمیرسم بیام اینجا
دوست خوبم:افرین پس درست رو بخون عزیزم موفق باشی بووووووووس


تمنا
ساعت11:10---28 آذر 1393
به به بابا به به چ خاطرات خوشملی ان شالله همیشه به شادی عزیزم
اخ اخ از کمبود وقت نگو که منم شدید درگیرشم اصلا نفهمیدم این ترم چطور گذشت...
ای عروس خودشیرین ببین چ کیکی درس کرده البته هنو عکی کیک بازنشده خخخخخخخخخخخ
کیف خیلی خوبه اینو برابر مامان 2 ت گرفتی؟؟؟
مبارکش باشه...

دوست خوبم:مرسی تمنا جون.اره بخدا منم اصلا متوجه گذرش نشدم فقط از اول ترم دارم همینجوری میدووم.حتما عکس کیک ببین خوشمله انقده:))بعله برای تولدشون گرفتم ایشالا تو خوشی استفاده کنن همیشه


سالي
ساعت12:47---27 آذر 1393
به به چه كادوهاي خوجكلي....
عجب عروس خود شيريني هستي فافا جوون..
افريننننننن... همينجور خودت تو دل مادر شوهري تا ميتوني جا كن...
دوست خوبم:نمیشه که وقتی ایشون برای تولد من این همه به زحمت میفتن کیک سفارش میدن..... سنگ تموم میزارن من برای تولدشون به یه تبریک خشک خالی بسنده کنم دخمل:)


آتوسا
ساعت8:53---27 آذر 1393
آره من همونم که اولا با اسم یه دوست نظر میدادم
مرسی عزیزم
دوست خوبم:کجا بودی دلم برات تنگ شده بود:"((


نازی
ساعت8:31---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی فافا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
دوست خوبم:سلام انقدر این کامنت افزایش بازدید اومد که دیگه کم اوردم امدم امدم:-|


آتوسا
ساعت22:45---26 آذر 1393
سلام فافا جون چه خوب شد که بالاخره پست گذاشتی
خسته نباشی خانوم از کار و درس
چه خوب شد که همسریت افتادن تهران
خاطره هاتم که مثل همیشه پر انرژی و عالی بودن
امیدوارم همیشه شاد و خوش و عاشق باشید
دوست خوبم:سلام عزیزم تو کجایی دخمل تو همون یه دوست خوب هستی قبلا با این اسم کامنت میذاشتی دیگه؟مرسی عزیزم اره خداروشکر همچنین منم ارزو دارم تو همه ی دوستای خوبم اول سلامت بعد خوشحال شاد باشید


شاهی
ساعت10:51---26 آذر 1393
سلااااااام عزیزززززززم
خوبی?
وبلاگتوکه میخونم خیلی بهم انرژی میده
چن وقت بود حاله خوبی نداشتم
همش دلتنگ بودم
بااینکه هفته ای یبارمیدیدم ولی بازم دلتنگ بودم
الان دگ به این نتیجه رسیدم که فقط و فقط فکره درسم باشموباقیشوبسپارم بخدا
واقعامشکله خاصی نداریم ولی من دیگه دوست دارم همیشه کنارم باشه
کیک مرغو منم تابستونی واسش درست کردم
عااااالیه
یچیزی تومایه های سالاد الویه است مزه اش
دریاخانوم به مرغ پیازنزنی اصلانمیشه خوردش که انقدبومیده خانوم مهندس
بهتره زردچوبه کمتربزنی بهش واس این غذا
فافاجونم ایشاله همیشه دلت شادولبت خندون باشه
اقاییت بعصی چیزاش منوشدیدیاده اقاییه خودم میندازه بخصوص بهت گفته خوشگل خانومه من
تکه کلامه اقاییه منم هس

دوست خوبم:به به شاهی جووووووووووون سلام من خوبم خوبی شما؟باز غرغرو شدی کع دخمل خداروشکر کن همین که میتونید همدیگه رو ببینید این همه صبر کردی حالا این چند وقتم روش من مرغ اب بپز نمیکنم اما فکر کنم مامان موقع اب پز پیازم میریزه بو بد مرغ رو میگیره.همچنین عزیزم ایشالا تو هم همیشه شاد سلامت باشی.اینا تکه کلام نیست که به ما میگن شاهی جون حقیقتِ:))


zahra
ساعت18:10---25 آذر 1393
سلام فافا نمیدونم چرا تازگیا واست کامنت میذارم ثبت نمیشه
عزیزم خیلی باسلیقه ای خوشحالم بالاخره اومدی و باز آپ کردی خیلی وقت بود نبودی
دوست خوبم:ناراحت نباش عزیزم مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی


مهدیه
ساعت16:55---24 آذر 1393
سلاااااااااااااام فافا خانوووم پرمشغله
چه عجب یادی از منتظران کردی هم
عزیزم دلم تنگ شده بود واسه نوشتن پرشور و هیجانت
ایششالا که همیشه برقرار باشی
کیفیم که هدیه خریده بودی بسیار خوشگله
ایول به سلیقت
راسی دختر تو چه چیزای عجیب غریبی بلدی
کیک مرغغغغغ
دوست خوبم:سلام عزیزم دل منم برات تنگ شده بود بیا بغلم:-*مرسی مهدیه جون.دستا شُلع:))انقدر خوشمزس خواستی بگو دستورشو بگم


دریا
ساعت12:05---24 آذر 1393
فوتشو الان بگو فافایی
راستی مرغ رو ابپز کردنی فکر کنم نباید پیاز زد عطرش بد میشه؟
دوست خوبم:الان میام کامل میگم امیدوارم دیر نشده باشه:(


مرجان
ساعت23:24---23 آذر 1393
به به چه عجب فافا خانوم کجایی بابا؟
امیدوارم همیشه پرانرژی و سرحال باشی و توی همه کارهات موفق باشی و کنار عشقت روزهای خوبی رو سپری کنی
دوست خوبم:میدونم کم پیدا بودم دیگه میخوام زیادپیدا بشم:)همچنین عزیزم مرسی بوووووس


صبا-یک بانو
ساعت18:35---23 آذر 1393
اوووه چه عجب فافایی
خوبی؟میگم فافا قدر این مادر شوهرو بدون چقدر تحویلت میگیره...البته حقم داره اینقدر بهش محبت میکنی بایدم اینطور باشه...
ان شاا... همیشه شاده شاد باشی عزیزدلم
دوست خوبم:خوبم خداروشکر واقعا خانوم ماه مهربونیه بعضی وقتا نمیدونم چه جوری جواب محبتهاشون رو بدم خجالت میکشم:(مرسی همچنین شما


بهار
ساعت13:17---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست فافا واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
دوست خوبم:من به همین بازدید قانع ام:)


مریم
ساعت0:00---23 آذر 1393
چه عجب بعضیا دلشون خواست پست جدید بذارن
خیلی لذت بردم فافا جونم
زود به زود بیا دلم واست خیلی تنگ شده
بدخواه مدخواه داشتی عکس بده جنازه تحویل بگیر آجی جونم
عاشقونه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:اره دیدی چه بعضیا کم پیدا شدن:)طرف خودش جنازه هست عزیزم نیازی به زحمت نیست:))


saba
ساعت20:57---22 آذر 1393
اللهم صلی علی محمد و آل محمد!!!چه عجب فافا خانوم؟؟؟مث همیشه عالی بود عزیزم
دوست خوبم:عزیزمی


دریا
ساعت15:02---22 آذر 1393
خیلی خوشحالم که اینقدر خوشحالی
خریدت خیلی خوشجل و متینه مامانی همهست
تولد مامان 2مباررررررررک
دستشونم درد نکنه زحمت میکشن
عروسشون لوس میکننااااا
کیکتم خوشمل بووووود
فافا یادم بده میخوام عین مال تو خوشمزه دراد

دوست خوبم:مرسی عزیزم تو چقدر ماهی دریا بوووس.نعخیرم لوس نمیشم:))میام مفصل با فوت فن کار بهت میگم:)


همسري
ساعت19:59---21 آذر 1393

سلاااام نفسي من
با توجه به اينكه من بيشتر اينايي كه تعريف كرديو يادم نمياد خيليييي حال داد بعد از مدتها خاطرهامونو خوندم :-*:-*:-*:-*
اكه ميبيني من كنارت خوشحالمو خستگيمو يادم ميره برا اينه كه تو خوبي خااااانومه من :-*
بيشتر از جونم دوست دارم خوشكل خانومه من :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*

نفسیم:سلام به روی ماهت به چشمون قهوه ایتخندهبوسهشما که همه چی خوب یادت میمونه گلم چه عجب اینا یادت نمونده!!!!!!متعجبمتعجبمیدونم خودم خیلی ماه خوبم نیازی یه تعریف نیست:))))عاشقتم من سرباز خودم بیا جلو ماچت کنم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: